Ваш кошик зараз порожній!
100.00₴
Автор | |
---|---|
Оправа | м’яка ламінована |
Формат | 152х215 мм |
ISBN | 978-617-7962-04-4 |
Кількість сторінок | 112 |
Мова оригіналу | українська |
Рік видання |
Навчальний посібник адресований студентам освітнього рівня маґістра спеціальності 022 «Дизайн», спеціалізації «Графічний дизайн». Він є методичним супроводом навчальної дисципліни «Методика підготовки маґістерської роботи», яка викладається у другому семестрі програми маґістерського навчання, а також самостійної роботи над маґістерським дослідженням і впровадженням його результатів. Видання містить обов’язкові вимоги до виконання і захисту маґістерської роботи, рекомендації щодо кожного її етапу. Додатки містять зразки оформлення, переліки для перевірки та часовий графік.
Навіщо йти в маґістратуру? Що це мені дасть? Такі запитання чуємо доволі часто від студентів-бакалаврів. Як знайти тему маґістерської роботи? Як написати дослідження? Із цими проблемами щороку стикаються студенти-маґістри. Як встигнути підготувати маґістра за три семестри? Як працювати з дизайнерами та ілюстраторами, які ніколи (або майже ніколи) не робили наукових досліджень, чи зі студентами, які раніше не вчилися дизайну? Подібні виклики стоять перед викладачами маґістерських програм. Цей посібник може стати практичним порадником і відповісти на запитання, які зазвичай студенти ставлять собі, а також викладачам, дипломним керівникам і завідувачам кафедр. Крім вимог, тут зібрані рекомендації та підказки щодо всіх етапів маґістерської роботи. 100 заголовків структурують виклад матеріалу таким чином, що читати посібник можна з будь-якої сторінки.
Василь Косів — доктор мистецтвознавства, понад 20 років викладає на кафедрі графічного дизайну Львівської національної академії мистецтв, гостьовий професор і лектор багатьох університетів в Україні, США та країнах Європи. Його монографія “Українська ідентичність у графічному дизайні 1945–1989 років” отримала ґран-прі Форуму видавців у Львові, а також ґран-прі Всеукраїнського конкурсу “Книжка року”.
Рецензенти:
Зеновія Тканко — професор кафедри дизайну костюма Львівської національної академії мистецтв
Надія Сбітнєва — професор, декан факультету дизайну Харківської державної академії дизайну і мистецтв
Іван Небесник (мол.) — завідувач кафедри дизайну Закарпатської академії мистецтв
Джон Тейлор Ґатто – один із найвідоміших американських експертів освіти, вчитель із 30-річним стажем, послідовник ідеї радикального оновлення шкільної системи навчання. Неодноразово визнаний найкращим учителем року міста Нью-Йорк, а згодом – найкращим учителем року штату Нью-Йорк.
Книжка «Прихована програма обов’язкової шкільної освіти. Отуплення» отримала високі оцінки в усьому світі, а впродовж десятиліття була бестселером: тільки у США продано понад 100 000 примірників. Книжка Джона Ґатто – це радикальні міркування про вади державної освіти, яка часто дегуманізує учнів і вчить їх бути гвинтиками в механізмі. Автор ділиться своїми роздумами про те, як можна змінити освіту, тому його поради стали цінним дороговказом для батьків, які шукають альтернативні методи навчання.
Відважний учитель, Джон Ґатто боровся проти дискримінації дитини і захищав її людську гідність. Ця книжка присвячена саме цьому – утвердженню людської гідності в школах.
Для широкого кола читачів.
Перед вами – книга про сучасну освітню ініціативу, яка бурхливо розвивається в Німеччині. Діячі цієї ініціативи, які є авторами книги, розповідають, як припинити гонитву за успішністю і почати вчитися з задоволенням, цифри і тести замінити людяними стосунками, чіткий навчальний план – цікавим експромтом, а замість нудних виконавців виховати геніїв.
Змінюймо освіту разом.
Для широкого кола читачів.
У Ваших руках – третя книжка відомого фахівця з освіти Кена Робінсона, яка вийшла українською мовою. На її сторінках автор
окреслює важливі принципи й дає практичні поради, як організувати і скерувати навчання дитини в школі чи за її межами.
У “Школі майбутнього” відомий експерт з питань освіти сер Кен Робінсон – чий виступ на TED має понад п’ятдесят мільйонів переглядів – пропонує практичні рішення критичної проблеми, що постала перед сучасним світом: як змінити недосконалу освітню систему.