Ваш кошик зараз порожній!
Немає в наявності
Автор | |
---|---|
Оправа | тверда, ламінована, матова |
Формат | 145х215 мм. |
ISBN | 978-966-8853-98-2 |
Кількість сторінок | 158 |
Мова оригіналу | італійська |
Мова видання | |
Перекладачі | |
Рік видання |
Остання праця Папи Йоана Павла II – це своєрідний духовний заповіт, що розкриває українському читачеві глибинність внутрішнього світу Понтифіка, великого прочанина та невтомного мандрівника, який зі словом Божим простував до людей. Побудована у формі діалогу, книжка подає особисті рефлексії Йоана Павла ІІ про знакові події історії, слугуючи своєрідним підсумком сторіччя, що минуло, крізь призму християнської філософії.
У книжці міститься також розмова про замах на Святійшого Отця у травні 1981 року, де Йоан Павло ІІ розважає над тим, звідки черпати сили на прощення та милосердя.
Для широкого кола читачів.
2-ге видання
МЕЖА ЗЛА
1. Mysterium iniquitatis: співіснування добра і зла
2. Ідеології зла
3. Межа зла в історії Європи
4. Відкуплення як межа, яку Бог визначив для зла
5. Таїнство відкуплення
6. Відкуплення: перемога як завдання для людини
СВОБОДА І ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
7. За належне використання свободи
8. Свобода існує для любові
9. Наука недавньої історії
10. Таїнство милосердя
ОСМИСЛЕННЯ БАТЬКІВЩИНИ
(Батьківщина – Нація – Держава)
11. Поняття Батьківщини
12. Патріотизм
13. Поняття нації
14. Історія
15. Нація і культура
ОСМИСЛЕННЯ ЄВРОПИ
(Польща – Європа – Церква)
16. Європейська Батьківщина
17. Євангелізація Центрально-Східної Європи
18. Плоди добра на полі просвітництва
19. Посланництво Церкви
20. Стосунки між Церквою та Державою
21. Європа в контексті інших континентів
ДЕМОКРАТІЯ: МОЖЛИВОСТІ ТА НЕБЕЗПЕКИ
22. Сучасна демократія
23. Повернення до Європи?
24. Материнська пам’ять Церкви
25. Вертикальний вимір історії Європи
ЕПІЛОГ
26. «Хтось провадив ту кулю…»
Покажчик імен та прізвищ
Історію європейської ментальності від античності й до наших днів досліджено крізь призму формування i розвитку основних концептів людського життя: релігійності, сексуальності та кохання, хвороби, віку, смерті, страхів, комунікації, “свого” й “чужого”, простору i часу тощо. Доступний виклад матеріалу заохотить до читання не тільки фахівців – істориків, культурологів, етнологів, – але й усіх, хто цікавиться культурно-історичним розвитком європейських народів.
У книзі проаналізовано три галицькі суспільно-політичні й культурно-інтелектуальні середовища, у діяльності яких у першій чверті ХХ ст. знаходила вияв українська консервативна думка – русофілів, християнських суспільників і Греко-католицьку церкву. Їхній консерватизм був не так цілісною ідеологією, як стилем мислення. Попри різноманітність форм і практик українського консерватизму в Галичині, історія цих середовищ проливає світло на чимало спільних дилем, які виникали у зв’язку із суспільною модернізацією краю. І далеко не всі ідеї й починання консерваторів, що з’явилися на порозі модерного світу, пройшли випробування часом. У книжці можна знайти чимало влучних спостережень про політичну культуру Галичини. До розмірковувань заохочуватимуть також наведені паралелі з історії польських, чеських, словенських і українських (наддніпрянських) консерваторів.
Для істориків та широкого кола читачів.
У монографії розглядається доля релігії у сучасному суспільстві.
Покликаючись на найновіші дослідження у новітній філософії, автор пропонує синтетичний погляд на секуляризацію і доводить, що саме християнство створило умови для повноцінного розгортання цього феномену у специфічному середовищі європейської культури. Секуляризація простежується як тривала світоглядна трансформація, що розпочинається ще в Осьовому часі (VIII – II ст. до н. е.) і найповніше здійснюється у філософії Модерну (з XVII ст.). На певному етапі секуляризація хоч і заперечує трансцендентне (Бога), але, врешті, знову наближає людину до нього.
Дослідження Володимира Старосольського “Das Majoritätsprinzip” (“Принцип більшості”) вийшло друком німецькою мовою у 1916 році у Відні.
Українською мовою видається вперше.