Ваш кошик зараз порожній!
Немає в наявності
Автор | |
---|---|
Оправа | тверда ламінована |
Формат | 215х280 мм |
ISBN | 978-966-97576-0-9 |
Кількість сторінок | 448 |
Мова оригіналу | англійська |
Мова видання | |
Перекладачі | |
Рік видання |
«Прихована історія американської освіти» розповідає про систему шкільного навчання у США від
самих її витоків до сьогодення. Автор Джон Тейлор Ґатто надзвичайно ґрунтовно аналізує різні періоди і
філософські течії як безпосередньо в освіті, так і в американській (а почасти і світовій) історії загалом, адже
всі процеси, що відбуваються у суспільстві, є тісно пов’язаними між собою. Він викриває проблеми сучасної
освіти і показує, як, коли і чому саме вони виникли. Усі твердження пана Ґатто підкріплені численними
фактами як з власного досвіду, так і з досвіду його учнів і колег, а також історичними прикладами.
«Прихована історія американської освіти» може бути доброю основою для тих, хто хоче збагнути,
а відтак подолати вади сучасного шкільного навчання — не тільки у США, а й в Україні, адже деякі
проблеми є спільними, а дещо ми запозичуємо просто тепер.
Як виховати дитину творчою, ініціативною, комунікативною? Для чого потрібна (і чи потрібна) в початковій школі робота в малих групах? Яким має бути планування та оцінювання? Ґрунтовні відповіді на ці та багато інших запитань Ви знайдете в цій книжці.
Для вчителів початкової школи.
У Ваших руках – третя книжка відомого фахівця з освіти Кена Робінсона, яка вийшла українською мовою. На її сторінках автор
окреслює важливі принципи й дає практичні поради, як організувати і скерувати навчання дитини в школі чи за її межами.
У “Школі майбутнього” відомий експерт з питань освіти сер Кен Робінсон – чий виступ на TED має понад п’ятдесят мільйонів переглядів – пропонує практичні рішення критичної проблеми, що постала перед сучасним світом: як змінити недосконалу освітню систему.