Ваш кошик зараз порожній!
Немає в наявності
Автор | |
---|---|
Рік видання | |
Мова оригіналу | англійська |
Перекладачі | |
Мова видання | |
Кількість сторінок | 256 |
Формат | 145х215 мм. |
Оправа | тверда ламінована |
ISBN | 978-966-8853-66-1 |
Джон Тейлор Ґатто – невтомний борець за поліпшення та вдосконалення шкільної системи CША. Впродовж 30 років працював учителем у Нью-Йорку. Неодноразово визнаний найкращим учителем року міста Нью-Йорк, а згодом – найкращим учителем року штату Нью-Йорк.
У «Зброї масового навчання» автор досліджує механізми примусового вишколу, що калічать уяву та знеохочують дітей критично мислити. Розповідаючи про людей, які уникли пастки примусового вишколу, ця книжка демонструє, що необхідно змінити, щоб розвивати потенційні здібності учнів. Освіта має дати учням змогу взаємодіяти не тільки з довкіллям, а й зі своїм внутрішнім світом.
Ця книжка дуже на часі, вона зацікавить усіх, кому не байдуже майбутнє освіти.
Для широкого кола читачів.
«Прихована історія американської освіти» розповідає про систему шкільного навчання у США від
самих її витоків до сьогодення. Автор Джон Тейлор Ґатто надзвичайно ґрунтовно аналізує різні періоди і філософські течії як безпосередньо в освіті, так і в американській (а почасти і світовій) історії загалом, адже всі процеси, що відбуваються у суспільстві, є тісно пов’язаними між собою. Він викриває проблеми сучасної освіти і показує, як, коли і чому саме вони виникли. Усі твердження пана Ґатто підкріплені численними фактами як з власного досвіду, так і з досвіду його учнів і колег, а також історичними прикладами.
«Прихована історія американської освіти» може бути доброю основою для тих, хто хоче збагнути,
а відтак подолати вади сучасного шкільного навчання — не тільки у США, а й в Україні, адже деякі
проблеми є спільними, а дещо ми запозичуємо просто тепер.
Джон Тейлор Ґатто – один із найвідоміших американських експертів освіти, вчитель із 30-річним стажем, послідовник ідеї радикального оновлення шкільної системи навчання. Неодноразово визнаний найкращим учителем року міста Нью-Йорк, а згодом – найкращим учителем року штату Нью-Йорк.
У книжці «Вчитель 2.0» автор зібрав свої найважливіші тексти – доповіді, роздуми, плани дій, критичні зауваги, – які детально і влучно описують функціонування системи освіти і водночас подають орієнтири для ключових системних змін, які спроможні врятувати шкільну освіту.
Джон Ґатто твердо переконаний, що покликання Вчителя – зробити все, щоб підготувати учнів до безболісного входження у складний дорослий світ, навчити їх успішно використовувати всі можливості в житті та вправно долати життєві виклики.
Для широкого кола читачів.